torsdag den 14. juni 2012

Der findes jo en del af mine venner som går eller har gået til psykolog.
(nå ja jeg går jo også selv)

Susan (København og Odense) Har jeg hørt godt om. og også en der hedder Ulla (på Østerbro)

Der er et hav af psykolog på Vesterbrogade i København (Kbh V, Kbh K, Kbh Ø osv) .... søg f.eks. i google eller her

Blandt dem jeg kender til på vesterbrogade (lige ved vesterbros torv) er Nina som arbejder kognitivt - og vist i øvrigt er så erfaren at hun tilbyder supervision af andre psykologer - hun har også en klinik i Hundige.

Billedet er fra en udstilling på Den Frie på Østerbro


Hov ..... skrev for nylig at jeg kun kendte til een mandlig psykolog, men der er jo også Torben Jager som både arbejder i København og i Hillerød.

Husk altid at tjekke den psykolog ud, som du overvejer at bruge - f.eks. her hos Psykologer i Danmark - det er jo super vigtigt at psykologen er autoriseret og medlem af Dansk Psykolog Forening .... og det er de alle her!

Jeg vender tilbage med flere anbefalinger her på sitet :-)